تعاونی برتر ملی در دو سال متوالی

شرکت تعاونی توسعه و عمران
​​​​​​​ شهرستان قم

025-37719923

بازدید فرماندار قم از مجموعه کشتارگاهی طیب گوشت پارسا

ظرفیت و توان بسته بندی درکشتارگاه صنعتی قم تقویت میشود:

فرماندار قم با اشاره به برنامه ریزی انجام شده جهت توسعه کشتارگاه صنعتی قم ،گفت:ارتقا  و افزایش توان بسته بندی یکی از الزامات مهم کشتارگاه صنعتی قم است درصورتی که بخش بسته بندی در این واحد توانمندتر شود،محصول نهایی با کیفیت بالاتری به دست مردم می رسد.

عباس ذاکریان درحاشیه بازدید از کشتارگاه صنعتی قم در جمع خبرنگاران،بیان کرد:با اصلاحات و اقداماتی که در کشتارگاه صنعتی قم انجام گرفته ظرفیت بسیار مطلوبی در سطح استان بوجود آمده است.

فرماندار قم بسته بندی و مدیریت پساب به همراه سایر الزامات بهداشتی را از ظرفیت های جدید کشتارگاه صنعتی قم دانست و ادامه داد نظارت های بهداشتی بصورت مستمر توسط ناظران دامپزشکی و ناظران شرعی درحال انجام است.

 

 

ذاکریان با تاکید بر کیفیت تولید و عرضه گوشت در کشتارگاه صنعتی قم،تصریح کرد:با تمهیدات و زیر ساخت های ایجاد شده در کشتارگاه صنعتی قم، گوشت قرمز و محصولی که بدست مصرف کننده می رسد وضعیت مطلوب و کاملا استانداردی دارد.

ذاکریان همچنین ایجاد زیرساخت های لازم جهت کشتار پرندگان،مرغ و طیور و پرورش ماهی را دیگر برنامه برنامه ریزی های انجام شده در سطح استان برای توسعه کشتارگاه صنعتی قم نام برد.

لازم به ذکر است مجتمع کشتارگاهی طیب گوشت در زمینی به مساحت ۲۰ هکتار و زیربنای ۱۱ هزارو ۵۰۰ متر در نزدیکی بزرگترین شهرک دام استان قم واقع و اشتغالزایی ۴۰۰ نفر را بطور مستقیم فراهم کرده است.

 

 

 

نوشته های اخیر

دسته بندی ها