تعاونی برتر ملی در دو سال متوالی

شرکت تعاونی توسعه و عمران
​​​​​​​ شهرستان قم

025-37719923

بهره برداری از کشتارگاه طیب گوشت

خرید کشتارگاه صنعتی جاهد توسط شرکت تعاونی توسعه و عمران قم 

شرکت نهاده های دامی جاهد در بهمن ماه ۱۳۹۸اقدام به انتشـار آگهـی فروش کشتارگاه جاهد در روزنامه اطلاعات مورخ ۹۸/۱۱/۰۵نمود که شرکت تعاونی توسعه و عمران قم در ایـن مزایده شرکت نموده بود و مدارک لازم و ضمانت نامه های مربوطه در زمان تعیین شده به شـرکت جاهـد تحویـل شد که پس از بررسی رزومه و سوابق کاری و توانمندی ها شرکت هـای متقاضـی، شـرکت تعـاونی توسـعه وعمران شهرستان قم بعنوان برنده مزایده فوق انتخاب گردید.

 

تحویل رسمی کشتارگاه طیب گوشت توسط شرکت نهادهای دامی جاهد به شرکت تعاونی توسعه و عمران قم 

همزمان با عید سعید قربان در تاریخ ۱۳۹۹/۰۵/۱۰  کشتارگاه صنعتی جاهد به شرکت تعاونی توسعه و عمران قم بطور رسمی تحویل گردید و شرکت تعاونی توسعه و عمران قم تکمیل و تجهیز و بهره برداری از ان را در اولویت خود قرار داد. پس از تحویل رسمی کشتارگاه صنعتی جاهد به شرکت تعاونی توسعه و عمران قم در مورخ ۹۹/۰۵/۱۰ این شرکت اقدامات لازم درخصوص تجهیز و بهره برداری هرچه سریعتر از کشتارگاه را در دستور کار خود قرارداد و با استقرار تیم های مورد نیاز اقدام به آماده سازی، تکمیل، تجهیز  کشتارگاه جهت شروع به کار رسمی نمود .

 

افتتاح رسمی کشتارگاه صنعتی دام قم با حضور با حضور معاون رئیس جمهور و استاندار قم
کشتارگاه صنعتی دام استان قم متعلق به شرکت تعاونی توسعه و عمران درتاریخ ۹۹/۱۱/۱۵ در دهه فجر و همزمان با میلاد حضرت زهرا (س) با حضور معاون رئیس جمهور در امور مناطق محروم و استاندار قم به بهره‌برداری رسید. در مراسم افتتاح کشتارگاه طیب گوشت پارسا متعلق به شرکت تعاونی توسعه و عمران شهرستان قم، جناب آقای مهندس صابری مقدم رئیس هیئت مدیره این شرکت گفت: ظرفیت این کشتارگاه ۲۰۰۰ راس دام سبک و ۱۰۰ راس دام سنگین در یک شیفت کاری است که می‌تواند علاوه بر قم نیاز استانهای دیگر را نیز تامین کند.
وی خاطرنشان کرد راه‌اندازی این کشتارگاه برای ۲۰۰ نفر به صورت مستقیم و ۱۲۰۰ نفر به صورت غیر مستقیم شغل ایجاد میکند. این کشتارگاه از پیشرفته‌ترین کشتارگاه های کشور می باشد : نزدیکی به کانون تبادل دام سبک و سنگین کشور در دامشهر قم، دوخط کشتار دام سبک، چهار سالن پیش‌سرد کن، تونل انجماد، سردخانه آمونیاکی و فریونی و بخش بزرگ بسته ‌بندی گوشت و آلایش و احداث یک تصفیه‌خانه از مهمترین ویژگی‌های آن است.

 


 

نوشته های اخیر

دسته بندی ها