تعاونی برتر ملی در دو سال متوالی

شرکت تعاونی توسعه و عمران
​​​​​​​ شهرستان قم

025-37719923

برگزاری نشست خبری مدیران شرکت توسعه و عمران با اصحاب رسانه

 

آغاز فروش بیست هزار سهم شرکت تعاونی توسعه و عمران شهرستان قم

مدیرعامل شرکت تعاونی توسعه و عمران شهرستان قم از آغاز فروش بیست هزار سهم این شرکت از فردا (دوشنبه مورخ 99/10/22) خبر داد.

مهندس ضیایی صبح امروز در نشست خبرنگاران رسانه‌­های گروهی استان قم با اشاره به اینکه تمامی سهام این شرکت متعلق به اقشار مختلف مردم قم است، گفت: تاکنون چهل هزار سهم این شرکت به ده هزار نفر از مردم قم واگذار شده است و از فردا بیست هزار سهم دیگر به مردم واگذار خواهد شد.

وی تاکید کرد فروش این سهام به مدت دو ماه و تا بیستم اسفند انجام می شود.

مهندس ضیایی افزود در مرحله چهارم فروش این سهام هستیم و هر نفر می تواند حداقل 5 سهم و حداکثر پانصد سهم به ارزش هر سهم 250 هزار تومان خریداری کند.

وی خاطرنشان کرد تمام سهامداران این شرکت تا پایان سال گذشته معادل سهام خود سود 100 درصدی بصورت سهام دریافت کرده‌اند.

مهندس ضیایی افزود ارزش سهام این شرکت بر اساس محاسبات اقتصادی انجام شده از 50 هزار تومان به 250هزار تومان افزایش یافته است.

مدیر عامل شرکت تعاونی توسعه و عمران قم تصریح کرد سهامداران این شرکت هم اکنون از اعضای انجمن ایتام، تشکل های کارگری، اعضای بهزیستی، فرهنگیان، بنیاد شهید و کارکنان فروشگاه‌های جانبازان و کارکنان استانداری و شهرداری و دیگر ادارات و اقشار قم هستند.

مدیر عامل شرکت تعاونی توسعه و عمران قم افزود تاکنون در کل کشور 105 شرکت تعاونی توسعه و عمران تشکیل شده که هر شهرستان می تواند یک شرکت تعاونی تشکیل دهد؛ به شرط آنکه نیم‌­درصد جمعیت شهر سهامداران شرکت شود. بر این اساس شرکت تعاونی توسعه و عمران شهرستان قم با حدود 10000 نفر سهامدار حدود 10 درصد عضویت کشوری را داراست که نشان‌دهنده اعتماد مردم قم به این شرکت است که در سال 99 بعنوان یکی از بزرگترین و فعالترین تعاونی‌های توسعه و عمران کشور مفتخر به کسب عنوان تعاونی برتر ملی شد.

مهندس صابری مقدم رئیس هیات مدیره شرکت تعاونی توسعه و عمران شهرستان قم هم در گفتگو با خبرنگاران، ایجاد این شرکت ها را براساس مصوبه مجلس در سال 1389 عنوان کرد و گفت: هدف از تاسیس این شرکت ها هدایت منابع خُرد مردم به بخش تولید ـ کارآفرینی و انجام فعالیتهای عمرانی و آبادانی شهرها و روستاهاست.

وی افزود به همین دلیل این شرکت از ابتدای تاسیس در سال 93 در قم پروژه های مختلفی را پیگیری کرده است که مهمترین آنها خرید، تجهیز و بهره‌­برداری از کشتارگاه صنعتی طیب گوشت پارسا، ایجاد برند حلال و محصولات وابسته، منطقه نمونه گردشگری کهک، کارگزاری بلوار پیامبر اعظم(ص) و ساماندهی زائرین عراقی است.

مهندس صابری مقدم راه‌اندازی آزمایشی کشتارگاه صنعتی طیب گوشت پارسا را مورد توجه قرار داد و گفت با راهاندازی کامل این کشتارگاه صنعتی (طیب گوشت پارسا)، کشتارگاه فعلی شهرداری قم جمع آوری و به این کشتارگاه منتقل خواهد شد.

رئیس هیات مدیره شرکت تعاونی توسعه و عمران قم گفت ظرفیت این کشتارگاه یک­هزار راس دام سبک و یک­صد راس دام سنگین در هر شیف کاری است.

مهندس صابری مقدم خاطر نشان کرد کشتارگاه ها براساس قوانین جدید از زیرمجموعه شهرداری خارج و به بخش خصوصی واگذار می‌شوند که کشتارگاه طیب گوشت پارسا نخستین کشتارگاه بخش خصوصی استان قم است که این مسئولیت مهم را در قم بر عهده خواهد گرفت.

نوشته های اخیر

دسته بندی ها