تعاونی برتر ملی در دو سال متوالی

شرکت تعاونی توسعه و عمران
​​​​​​​ شهرستان قم

خرید سهام

025-33554377

گزارش برگزاری جلسه مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده نوبت دوم

به گزارش روابط عمومی شرکت تعاونی توسعه و عمران شهرستان قم رضا سهرابی مدیرعامل شرکت تعاونی توسعه و عمران شهرستان قم در حاشیه نشست این مجمع گفت: با توجه به عدم رسمیت و به حد نصاب نرسیدن مجمع عمومی عادی بطور فوق العاده نوبت اول این شرکت در مورخ ۱۶ شهریور ۱۴۰۳ ،جلسه مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده  نوبت دوم چهارشنبه مورخ ۲۸ شهریور ۱۴۰۳ برگزار شد.

 

سهرابی با اشاره به دستور این جلسه گفت: طرح و تصویب صورتهای مالی سال 1402 و 1401 پس از استماع گزارش هیئت مدیره و بازرس از موضوعات مورد تاکید در این نشست بود.

 

وی همچنین ادامه داد: طرح و تصویب بودجه پیشنهادی هیئت مدیره برای سال مالی 1403و تصویب متمم بودجه سال مالی 1402 نیز از دیگر دستورات جلسه مجمع بود.

 

مدیرعامل شرکت تعاونی توسعه و عمران شهرستان قم در ادامه گفت: ارائه گزارش هیئت مدیره و تعیین خط مشی و برنامه تعاونی،رسیدگی و اتخاذ تصمیم درباره ترازنامه و حساب سود و زیان، بررسی سایر گزارشات مالی هیات مدیره پس از قرائت گزارش بازرس، ارائه گزارش ارزش گزاری سهام وتعیین حق الزحمه بازرس و حق الجلسات و پاداش هیئت مدیره، مدیر عامل و کمیسیون های مختلف و عضو موظف هیات مدیره نیز از جمله دستورات این جلسه بود.

 

سهرابی افزود: بررسی شرکت در مزایده و مناقصه و پیگیری و تکمیل پروژه های فعلی شرکت و توسعه آنها،پیگیری اخذ مجوز دریافت اعتبارات و تسهیلات و استقراض از بانک ها و موسسات مالی و اعتباری معتبر وسایر عملیات مالی و همچنین اخذ مجوز افزایش سرمایه، فروش سهام جدید و پذیرش سهامدار غیر عضو و یا کاهش سرمایه و حذف صرف سهام نیز از جمله مباحث بررسی شده در این نشست بود.

 

وی ادامه داد: اخذ مجوز انجام حسابرسی و انتخاب حسابرس از جامعه حسابداران رسمی کشور،اخذ مجوز فروش (کشتارگاه صنعتی قم و زمین سلفچگان )، اجاره و یا مشارکت با اشخاص حقیقی یا حقوقی ،جذب سرمایه گذار در خصوص دارایی ها وپروژه های شرکت ،تاسیس شرکت اقماری ،خرید سهام شرکت ها و اخذ مجوز در خصوص عضویت در اتحادیه ها و تشکل ها و اتاق تعاون و انجمن های مرتبط استانی و ملی و پرداخت هزینه ها از موضوعات بررسی شده دراین نشست بود.

 

مدیرعامل شرکت تعاونی توسعه و عمران در پایان افزود: گزارش پروژه نهضت ملی مسکن و تصویب (تغییرات قرارداد- مباحث مالی – پیشرفت پروژه و غیره) و تصمیم گیری در خصوص ذخایر و سود، عناوین پایانی مورد بررسی در این نشست بود.

 

نوشته های اخیر

دسته بندی ها