تعاونی برتر ملی در دو سال متوالی

شرکت تعاونی توسعه و عمران
​​​​​​​ شهرستان قم

025-37719923

کسب عنوان تعاونی برتر ملی توسط شرکت تعاونی توسعه و عمران قم

 

برا ی دومین سال پیاپی ،شرکت تعاونی توسعه و عمران شهرستان قم تعاونی برتر ملی شناخته شد ، در مراسم بزرگداشت روز تعاون که با حضور 

ویدیو کنفرانسی وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی برگزار شد ، شرکت تعاونی توسعه و عمران شهرستان قم بار دیگر به عنوان یکی از تعاونی های برتر ملی شناخته شد و مورد تجلیل قرارگرفت.

در این مراسم که همزمان  با مراسم کشوری ، در استانداری قم نیز برگزار شد مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان ، گفت : شرکت تعاونی توسعه و عمران شهرستان قم با کسب ۳۷۷ امتیاز در زمینه توسعه و عمران، گرایش توسعه و عمران شهرستان به عنوان یکی از تعاونی های برتر ملی شناخته شده است.

آقای کاویانی افزود : در مجموع پنج تعاونی قم امسال مورد تجلیل قرار گرفتند که تنها تعاونی توسعه و عمران شهرستان قم به عنوان تعاونی برتر ملی شناخته شد و چهار تعاونی دیگر شایسته تقدیر شدند .

مهندس سید ضیاء الدین ضیایی مدیرعامل شرکت تعاونی توسعه و عمران شهرستان قم هم در این مراسم گفت: این شرکت بیش از ده هزار عضو دارد که در زمینه های مختلفی مانند کارگزاری _ ساماندهی زائرین _ تاسیس کشتارگاه و عمران و گردشگری فعالیت دارد.

وی با اشاره به اینکه این  شرکت موجب اشتغال ۲۳۰ نفر شده است تصریح کرد با بهره برداری از دیگر طرحهای شرکت ، زمینه اشتغال افراد بیشتری در استان فراهم خواهد شد.

دکتر سرمست استاندار قم هم در این مراسم ضمن تجلیل از خدمات شرکت تعاونی توسعه و عمران شهرستان قم ، خاطرنشان کرد مدیران تعاونی ها باید مطالبه گر و برنامه محور عمل کنند تا موجب تقویت هرچه بیشتر شرکت های تعاونی شود.

وی پیگیری برای برای اجرایی شدن سند توسعه ملی تعاون را موجب جهش حوزه تعاون دانست .

استاندار همچنین با اهدای لوح سپاس به مهندس ضیایی ،از شرکت تعاونی توسعه و عمران شهرستان قم به عنوان یکی از شرکت های تعاونی برتر ملی قدردانی کرد.

 

 

نوشته های اخیر

دسته بندی ها